Moje chladnička / mraznička nefunguje

Naposledy aktualizován 04.09.2020 13:30

Problém:

  • Moje chladnička / mraznička nefunguje
  • Nelze zapnout spotřebič

Platí pro:

  • Chladničky s mrazákem
  • Chladničky
  • Mrazničky
  • Truhlicové mrazničky

Řešení:

1. Zkontrolujte, zda je spotřebič vypnutý.

2. Zkontrolujte, zda je síťová zástrčka správně zapojena do síťové zásuvky.

3. Zkontrolujte, zda je v zásuvce napětí.

4. Připojte jiné elektrické zařízení k síťové zásuvce (např. lampičku nebo fén).

5. Zapojte spotřebič a poté jej zapněte.

6. Po zapnutí zkontrolujte osvětlení spotřebiče nebo zkontrolujte hluk kompresoru.

Po 1 hodině zkontrolujte vnitřní teplotu spotřebiče.

7. Kontaktujte kvalifikovaného elektrikáře nebo autorizované servisní středisko.

Pokud výše uvedená rada problém nevyřeší, doporučujeme požádat o návštěvu servisního technika.