Informace ke Covid-19

Vážení zákazníci,

zdraví a bezpečnost vás i našich zaměstnanců je pro nás nejvyšší prioritou. Proto neustále sledujeme aktuální situaci a na základě nejnovějších informací a vládních doporučení podnikáme příslušné kroky.

Snažíme se vám poskytnout pomoc a podporu v maximální možné míře, kterou nám situace nyní dovoluje. Omlouváme se vám, pokud musíte na naši odpověď čekat déle, než je obvyklé.

Kontaktovat nás můžete následujícími způsoby:

261302261
Zákaznické centrum

Servisní návštěvy

Náš tým servisních techniků i nadále pracuje v terénu. Pokud máte potíže se svým spotřebičem, kontaktujte prosím nejprve naše zákaznické centrum v pracovní dny od 8:00 do 20:00, kde se pokusíme váš požadavek vyřešit telefonicky. Nebude-li to možné, domluvíte si servisní návštěvu. V zájmu zachování zdraví a bezpečnosti dodržují naši technici nošení ochranných pomůcek, minimalizují kontakt (podání ruky apod.) a před svým příchodem se vás znovu zeptají na váš zdravotní stav.

Při rezervací termínu mějte prosím na paměti, že pokud jste vy nebo kdokoli, s kým jste v úzkém každodenním kontaktu, navštívili v posledních 14 dnech oblast s výskytem COVID-19 nebo máte vy či váš rodinný příslušník v současnosti horečku či příznaky akutního respiračního onemocnění, jaké se vyskytují při nachlazení nebo chřipce, musíte vyčkat s rezervací nejméně 7 dní po vymizení všech příznaků, resp. 14 dní od návratu ze zasažených míst.

Mezitím si můžete projít naše webové stránky, kde najdete spoustu praktických tipů, rad a odpovědí na nejčastější dotazy zákazníků a také možnosti řešení některých potíží se spotřebiči.